کد خبر 271036
۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

وزارت بهداشت اعلام کرد؛

تغییرات آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی به آزمون مهرماه رسید

تغییرات آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی به آزمون مهرماه رسید

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: آزمون مهرماه ۱۴۰۳ برای صلاحیت بالینی دندانپزشکی، در دو بخش تئوری و عملی برگزار می شود که آزمون تئوری ۵ مهرماه و آزمون عملی ۲۵ مهرماه برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، رضا یزدانی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  درباره آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: آزمون مهرماه ۱۴۰۳ برای صلاحیت بالینی دندانپزشکی، در دو بخش تئوری و عملی برگزار می شود که آزمون تئوری ۵ مهرماه و آزمون عملی ۲۵ مهرماه برگزار می شود.

وی افزود: تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر در آزمون صلاحیت بالینی مهرماه شرکت می کنند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  تاکید کرد: آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی تغییراتی داشت که با توجه به اینکه اختیار تعداد سوالات آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی به شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی داده شده، ارزیابی نظرات اساتید و شرکت کنندگان نشان می دهد که تعداد ۶۰ سوال برای آزمون کم است و باید تعداد سوالات بیشتر شود.

یزدانی همچنین گفت: در آزمون عملی که ۲۵ مهر ماه برگزار می شود نیز تغییراتی در شیوه برگزاری داده شده است که به نفع شرکت کنندگان در آزمون است. دانشجویان در صبح آزمون عملی باید ۸ مورد کیس معالجه را از روی عکس رادیوگرافی مشاهده کنند که برای بهتر شدن کیفیت آزمون، کیس ها در مانیتور روبروی هر دانشجو که در مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه قرار دارد پخش می شود تا شرایط آزمون استاندارد باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha